Heb je een vraag?
Misschien kunnen deze veel gestelde vragen je verder helpen.
Algemeen
Welke mogelijkheden tot samenwerken zijn er?
Wij bieden diverse manieren om verzekeringen onder de aandacht te brengen in jullie praktijk. Kies wat het beste past bij jullie en help mee om zoveel mogelijk huisdieren te verzekeren van de beste zorg. Informatie over de mogelijkheden tot samenwerken kun je vinden op: https://dierenartsen.figopet.nl/samenwerken/.
Ik wil promotiemateriaal bestellen, hoe werkt dit?
Je kunt gratis promotiemateriaal bestellen via ons partnerportaal. Log in op https://dierenartsen.figopet.nl/account/. Na inloggen klik je op ‘BESTELLEN’. Je bent nu in onze webshop en kunt onze materialen gratis bestellen. De levertijd van ons promotiemateriaal is maximaal 10 werkdagen. Controleer in je account of het afleveradres juist is.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in het partnerportaal?
Om promotiemateriaal te bestellen of een Maand Gratis Verzekering aan te vragen, kun je inloggen via https://dierenartsen.figopet.nl/account/.
Ik weet mijn inloggegevens niet meer, wat nu?
Je kunt inloggen via https://dierenartsen.figopet.nl/account/. Als je het wachtwoord niet meer weet, vul dan het mailadres in via https://dierenartsen.figopet.nl/account/wachtwoord/. Na het invullen ontvang je een mail waarin een link staat om een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt dit niet? Stuur dan een mail naar dierenarts@figopet.nl.
MGV
Ik heb een klant aangemeld voor de MGV, maar de klant krijgt geen mail, wat nu?
Het kan soms voorkomen dat onze mail in de spambox van de klant belandt. Vraag de klant altijd om de spam te controleren. Onze mail moet binnen 5 minuten in de mailbox belanden. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat er een spelfout is gemaakt in het mailadres. Probeer het na een aantal minuten opnieuw en controleer of de mail nu wel aankomt.
Ik heb een klant aangemeld voor de MGV, maar ik krijg geen bevestiging.
Je ontvangt van ons een bevestiging per ingevuld mailadres. Indien je geen bevestiging hebt ontvangen, heeft de klant ook de aanmelding niet ontvangen. Je kunt op een later moment de MGV alsnog aanvragen. Controleer altijd je spambox, het kan soms voorkomen dat onze mail daarin belandt.
Ik wil meerdere dieren van één baasje aanmelden, hoe werkt dit?
Vul per dier de aanvraag in. Heeft een eigenaar twee pups of kittens? Vul dan twee keer het mailadres in via de aanvraagstraat. Let op: wij hebben een spamfilter op onze website. Wacht altijd ongeveer 30 seconden met het invoeren van de volgende aanvraag om te voorkomen dat de aanvraag niet doorkomt.
Ik wilde een MGV aanbieden aan een eigenaar, maar ben dit vergeten. Kan dit nog?
Je kunt een MGV aanvragen binnen 24 uur na de gezondheidscontrole. Is de 24 uur verstreken? Je kunt dan opnieuw een MGV aanvragen, maar het dier moet dan eerst weer op de praktijk gezond verklaard worden door een dierenarts. Als de 24 uur is verstreken is het helaas niet meer mogelijk om een MGV aan te vragen.
De eigenaar heeft de MGV niet binnen 3 dagen bevestigd, maar wilt toch gebruik maken van de MGV. Kan dit nog?
Het komt soms voor dat de eigenaar de MGV niet binnen 3 dagen heeft bevestigd. De link in de mail werkt dan helaas niet meer, dus de MGV kan niet geactiveerd worden. Indien de eigenaar gebruik wilt maken van de MGV, moet het dier opnieuw gezond verklaart worden door een dierenarts. Als het dier gezond is, kun je opnieuw binnen 24 uur de MGV aanvragen.
Kan ik een Maand Gratis Verzekering meegeven aan een eigenaar die in buitenland woont?
Nee helaas is dit niet mogelijk. Eigenaren die in Duitsland of België wonen kunnen wel zelf een polis afsluiten via: www.figopet.de of www.figopet.be
Waar kan ik mijn spaartegoed inzien?
Vanaf oktober 2023 is het niet meer mogelijk om je spaartegoed in te zien. Wij keren ieder kwartaal proactief het bol.com tegoed uit, hiervoor ontvang je aan het einde van ieder kwartaal een mail. In deze mail kun je zien hoeveel Maand Gratis Verzekeringen je hebt aangevraagd en hoeveel klanten verlengd hebben. Wil je graag tussentijds een update met betrekking tot de cijfers? Dien je verzoek dan in via dierenarts@figopet.nl.
Neem contact met ons op!
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar dierenarts@figopet.nl.
Of neem contact op met onze partner support medewerker 020-7220235